Czy ruch na stronie internetowej zwiększa ilość pacjentów w gabinecie?

Jednym z czynników, który ma wpływa na efektywność działań SEO dla gabinetów stomatologicznych, jest ruch na stronie internetowej. Analiza ruchu ma na celu sprawdzenie, które działania i podstrony są efektywne pod względem pozyskiwania potencjalnych odbiorców treści i usług. Dane w tym zakresie można uzyskać zarówno za pomocą darmowych narzędzi, jak np. Google Analytics, jak i…

Kalendarz wizyt — co zyska gabinet dzięki rejestracji online?

Prowadzenie działalności stomatologicznej związane jest z szeregiem wyzwań związanych nie tylko z przeprowadzaniem zabiegów, ale także z odpowiednią organizacją pracy. Dlatego też wiele placówek decyduje się na korzystanie z możliwości internetowej rezerwacji terminu wizyty przez pacjenta. Kalendarz wizyt może być wspierany automatycznym wysyłaniem SMSów potwierdzających wizytę czy też wykonaniem przedpłaty. Te proste rozwiązania pozwalają odciążyć…

Blog stomatologiczny — jak prowadzić i o czym pisać?

Blog jest narzędziem, które pozwala efektywnie wspierać działania prowadzone przez każdą firmę, niezależnie od branży, w jakiej działa. Nie inaczej jest w przypadku gabinetów stomatologicznych. Jeżeli chce się zainteresować ofertą potencjalnych pacjentów i jednocześnie przekonać ich do wizyty w gabinecie stomatologicznym, pomóc w tym może prowadzenie właśnie bloga. Należy jednak wiedzieć, jak to robić, o…