Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
Projekt Stomatologia 314.pl
Projekt stomatologia jest wspierany przez Agencję Interaktywną 314.pl.
Projekt ma na celu pomoc w marketingu internetowym gabinetom stomatologicznym w Polsce i za granicą.
Dane Adresowe
314.PL Sp. z o.o.
Park Naukowo Technologiczny Gdynia
Al. Zwycięstwa 96/98
81-451 Gdynia
office@314.pl
Jakie kanały wybrać do promocji gabinetu medycyny estetycznej?
/0 Comments/in News /by PawełGabinety medycyny estetycznej to miejsca, które oferują szeroką gamę usług poprawiających wygląd i samopoczucie klientów. To dynamicznie rozwijający się rynek, który zauważalnie przyspieszył swoje tempo w ostatnich latach, przyciągając coraz większą liczbę klientów i inwestorów. Przyczyniło się do tego kilka czynników: zwiększone zainteresowanie estetyką i urodą, dbanie o swój wygląd i dobre samopoczucie, rozwój technologii…
Ciekawe artykuły medyczne — droga do potencjalnych pacjentów
/0 Comments/in News /by PawełTreści medyczne to kluczowe narzędzie komunikacji między specjalistami a pacjentami, a ich znaczenie w dzisiejszym świecie medycyny jest nieocenione. Stanowią istotne i cenione narzędzie dotarcia do szerokiego grona potencjalnych klientów. Sieć oferuje praktycznie nieograniczoną ilość informacji. Każdy może odwiedzić liczne portale, które informują i kształcą także lekarzy i personel medyczny, uzyskując dostęp do analiz badań,…
Rozwój marketingu w sektorze usług medycznych – co zmieniło się na przestrzeni lat?
/0 Comments/in News /by PawełPlacówki chcące dotrzeć do jak największej ilości osób ze swoją ofertą, korzystają z marketingu medycznego, który służy do promocji świadczonych usług oraz budowania wśród pacjentów z grupy docelowej świadomości na temat zdrowia. Jak na przestrzeni lat zmieniło się podejście w dziedzinie promocji wyrobów medycznych i usług zdrowotnych? Jak specjaliści budują pozytywny wizerunek i przekazują pacjentom…