Reklama gabinetu stomatologicznego – dentysta na TikToku

Marketing w stomatologii nieustannie zmienia się, dostosowując się do potrzeb i oczekiwań Pacjentów. Dzisiaj ogromnym polem, na którym można prowadzić z Pacjentami dialog, a także kreować wizerunek lekarza, są portale społecznościowe. Jednym z nich jest TikTok – aplikacja, która powstała w 2016 roku i od tamtej pory stale zyskuje na popularności. Dlaczego reklama gabinetu stomatologicznego…

Jak stworzyć harmonogram działań w social media?

Dobrze zaplanowany harmonogram działań w social media jest kluczem do stworzenia wartościowego i budującego relację z Pacjentem contentu. Dzięki planowaniu publikacji na cały miesiąc zawsze jesteś na bieżąco i masz czas na przygotowanie przemyślanych treści. Regularność publikacji jest też bardzo lubiana przez algorytmy social media, a do tego przyzwyczaja odbiorców do wyczekiwania na kolejne treści,…

Jakie są korzyści efektywnego marketingu gabinetu stomatologicznego?

Marketing gabinetu stomatologicznego jest dziś niezbędny, jeśli zależy nam na byciu dostrzeżonym przez Pacjenta, zrozumieniu jego potrzeb oraz na odpowiedniej komunikacji z nim. Przeczytaj nasz artykuł, by lepiej zrozumieć, w jaki sposób działania marketingowe pomogą Ci zbudować rozpoznawalną markę, zyskać nowych Pacjentów i dbać o swój wizerunek jako lekarza. Większa rozpoznawalność gabinetu Rynek usług stomatologicznych…