Pozycjonowanie stron medycznych – jak się do tego zabrać?

Większość ludzi wyszukuje firm, osob, produktów i usług w wyszukiwarce Google. Nie inaczej jest z pacjentami, którzy szukają informacji dotyczących leczenia. Wysoka pozycja strony naszego gabinetu w wyszukiwarce zapewnia nam widoczność, jednak jak się do tego w ogóle zabrać? Jak powinno wyglądać pozycjonowanie stron medycznych i jakie strony medyczne trafiają na pierwszą stronę wyników Google?…

Dlaczego warto wykorzystać potencjał marketingu stomatologicznego?

Fraza “stomatolog” jest wpisywana w Google ponad 27 tys. razy miesięcznie. To Internet jest dziś miejscem, gdzie pacjenci szukają metod i miejsc leczenia oraz konkretnych lekarzy. Sprawdź, w jaki sposób umiejętnie prowadzony marketing stomatologiczny pomoże im dotrzeć do Ciebie, a Tobie budować silną pozycję na rynku. Pozyskuj nowych klientów Każdy pierwszorazowy pacjent, który wychodzi z…

Logo dla stomatologa, logo dla dentysty – jakie być powinno?

Wyróżnienie się na niezwykle konkurencyjnym rynku stomatologicznym nie jest łatwe. Jeśli stworzymy dobre logo, mamy przewagę nad innymi początkującymi już na starcie. Znak firmowy reprezentuje naszą działalność, zaprasza pacjenta do nawiązania relacji z nami oraz ją podtrzymuje. Pozwoli nam być też lepiej rozpoznawalnymi – nie tylko w Internecie. Jakie są cechy dobrego logo dla stomatologa?…