Pozycjonowanie lokalne gabinetu stomatologicznego – jak się do tego zabrać?
Pozycjonowanie lokalne gabinetu stomatologicznego w wyszukiwarce Google to jedno z podstawowych działań, których nie możesz pominąć, jeśli chcesz skutecznie promować usługi swojego gabinetu stomatologicznego wśród lokalnych klientów, czyli potencjalnych przyszłych pacjentów.
Co to jest pozycjonowanie lokalne?
Nie należy zapominać, że każdy gabinet stomatologiczny działa nie tylko w obrębie strony internetowej, ale także poza nią, czyli lokalnie. Wykorzystanie geolokalizacji jest istotnym czynnikiem zwiększenia widoczności placówki. Pozycjonowanie lokalne gabinetu stomatologicznego pozwala promować go w taki sposób, aby zwiększyć jego rozpoznawalność w obrębie miasta i regionu, w którym się znajduje.
Dzięki wprowadzeniu pozycjonowania lokalnego placówki ukaże się ona wysoko w wynikach wyszukiwania, gdy osoba poszukująca takich usług znajduje się w jej pobliżu. Innym przykładem tego, jak można skorzystać na pozycjonowaniu lokalnym, jest sytuacja, gdy potencjalny pacjent wpisuje zapytanie geolokalizacyjne.
Przykład: dobry gabinet stomatologiczny Gdańsk
Wyszukiwarka Google nie uwzględnia już jego lokalizacji, ale poszukuje gabinetów stomatologicznych w Gdańsku. Jest ich w tym mieście zapewne wiele, skąd mamy pewność, że nasz gabinet wyświetli się w wynikach jako jeden z pierwszych? Prawidłowo zoptymalizowana strona internetowa pod pozycjonowanie lokalne, a także aktualna, właściwie uzupełniona wizytówka Google Moja Firma to klucz do sukcesu.
Wykorzystaj potencjał Google Moja Firma
Skuteczne pozycjonowanie lokalne gabinetu stomatologicznego nie jest możliwe bez założenia wizytówki Google Moja Firma. Jest to doskonałe narzędzie, które pozwala na profesjonalne wyświetlanie informacji o twoim gabinecie lub klinice w wyszukiwarce i w Google Maps. I co najważniejsze – jest zupełnie darmowe!
Jak skorzystać z wizytówki? Na początku należy sumiennie ją uzupełnić. Najważniejszy jest NAP (od: Name, Address, Phone). Pamiętaj, aby wszystkie te informacje: nazwa placówki, adres i dane kontaktowe były zgodne z tymi, które umieściłeś na stronie internetowej. To nie wszystko – wizytówka pozwala na zamieszczenie informacji o godzinach otwarcia gabinetu, opisanie usług, czy też dodanie zdjęć. Warto także zaprosić obecnych pacjentów do zamieszczania tam swoich opinii i ocen.
Główną zaletą korzystania z wizytówki Google Moja Firma jest zwiększenie widoczności twojej działalności w wyszukiwarce i Mapach Google w sposób całkowicie darmowy. Już po tygodniu od założenia wizytówki lub wprowadzenia stosownych zmian możesz zobaczyć, jak wzrasta widoczność twojego gabinetu czy kliniki stomatologicznej. Kolejne rezultaty odczujesz w postaci stopniowo wzrastającej liczby połączeń telefonicznych. Dodatkowo jednym kliknięciem w przycisk “trasa” wizytówka pozwala na szybkie ustalenie trasy do siedziby twojej placówki.
Pozycjonuj swój gabinet stomatologiczny i zdobądź więcej organicznych pacjentów
Osiągnięcie silnej pozycji w wynikach lokalnego wyszukiwania to wynik umiejętnie i systematycznie prowadzonych działań. Wymaga to nakładu pracy i czasu. Właściciele placówek dentystycznych wielokrotnie po prostu nie mają wolnej chwili, aby się tym zająć i korzystają ze wsparcia zewnętrznego – współpracy ze sprawdzoną agencją marketingową, taką jak nasza. Od lat z sukcesem wspieramy marketingowo wiele gabinetów i klinik stomatologicznych.