Reklama usług medycznych – jak należy do niej podejść?

Nie każdy, kto prowadzi swoją działalność, może ją swobodnie reklamować. Na niektóre grupy nałożono ograniczenia prawne, które określają sposób promocji. Jedną z takich grup stanowią podmioty medyczne. Jakich działań unikać, a które wolno i warto robić? Co grozi za niestosowanie się do przepisów? Ograniczenia związane z promocją usług medycznych Każdy podmiot wykonujący działalność leczniczą, w…

Wizerunek lekarza – jak o niego zadbać?

Na wizerunek lekarza wpływają nie tylko spotkania w gabinecie z pacjentem, ale także aktywna obecność specjalisty w Internecie. Nie zapominajmy o tym, że w poszukiwaniu dobrego lekarza najważniejszym czynnikiem są dziś informacje i opinie znalezione w sieci. Specjalista buduje swoją reputację jeszcze zanim pacjent przekroczy próg jego gabinetu. Zatem jak zbudować profesjonalny wizerunek lekarza w…

Promocja szeptana – na czym polega?

Promocja szeptana, to skuteczne narzędzie marketingowe. Co oznacza ta ciekawa nazwa? To działania, dzięki którym o Twoim gabinecie zrobi się w internecie głośno. Wyrażenie pozytywnych opinii w sieci lub podkreślenie zalet leczenia właśnie w tym miejscu. Marketing szeptany znany jest także pod nazwą Buzz Marketing lub marketing plotki. Czym jest marketing szeptany? Marketing szeptany to…