Wizerunek lekarza – jak o niego zadbać?

Na wizerunek lekarza wpływają nie tylko spotkania w gabinecie z pacjentem, ale także aktywna obecność specjalisty w Internecie. Nie zapominajmy o tym, że w poszukiwaniu dobrego lekarza najważniejszym czynnikiem są dziś informacje i opinie znalezione w sieci. Specjalista buduje swoją reputację jeszcze zanim pacjent przekroczy próg jego gabinetu. Zatem jak zbudować profesjonalny wizerunek lekarza w…

Promocja szeptana – na czym polega?

Promocja szeptana, to skuteczne narzędzie marketingowe. Co oznacza ta ciekawa nazwa? To działania, dzięki którym o Twoim gabinecie zrobi się w internecie głośno. Wyrażenie pozytywnych opinii w sieci lub podkreślenie zalet leczenia właśnie w tym miejscu. Marketing szeptany znany jest także pod nazwą Buzz Marketing lub marketing plotki. Czym jest marketing szeptany? Marketing szeptany to…

Sprzedaż usług medycznych – co warto wiedzieć?

Jak wygląda skuteczna reklama i sprzedaż usług medycznych w internecie? Jak powinna wyglądać strona internetowa gabinetu i jakie może spełniać cele? To główne kwestie, które omawiamy w tym artykule. Przekonaj się, że “nie taki marketing straszny, jak go malują”. Twoja placówka może zyskać nowych Pacjentów, jeśli tylko podejmiesz tych kilka kluczowych kroków. Strona internetowa gabinetu…