Kalendarz wizyt — co zyska gabinet dzięki rejestracji online?

Prowadzenie działalności stomatologicznej związane jest z szeregiem wyzwań związanych nie tylko z przeprowadzaniem zabiegów, ale także z odpowiednią organizacją pracy. Dlatego też wiele placówek decyduje się na korzystanie z możliwości internetowej rezerwacji terminu wizyty przez pacjenta. Kalendarz wizyt może być wspierany automatycznym wysyłaniem SMSów potwierdzających wizytę czy też wykonaniem przedpłaty. Te proste rozwiązania pozwalają odciążyć…

Blog stomatologiczny — jak prowadzić i o czym pisać?

Blog jest narzędziem, które pozwala efektywnie wspierać działania prowadzone przez każdą firmę, niezależnie od branży, w jakiej działa. Nie inaczej jest w przypadku gabinetów stomatologicznych. Jeżeli chce się zainteresować ofertą potencjalnych pacjentów i jednocześnie przekonać ich do wizyty w gabinecie stomatologicznym, pomóc w tym może prowadzenie właśnie bloga. Należy jednak wiedzieć, jak to robić, o…

Zalety marketingu internetowego — co możesz zyskać, inwestując w reklamę gabinetu?

Rozwój technologii sprawił, że Internet stał się podstawowym narzędziem do realizacji większości celów biznesowych. Oznacza to, że praktycznie każda firma powinna być obecna w sieci, posiadać swoją stronę internetową i wizytówkę w mapach Google. Nadal jednak nie wszyscy przedsiębiorcy zdają sobie sprawę z tego, że nawet perfekcyjnie zaprojektowana i estetyczna strona www może nie sprzedawać,…