Jak stworzyć harmonogram działań w social media?

Dobrze zaplanowany harmonogram działań w social media jest kluczem do stworzenia wartościowego i budującego relację z Pacjentem contentu. Dzięki planowaniu publikacji na cały miesiąc zawsze jesteś na bieżąco i masz czas na przygotowanie przemyślanych treści. Regularność publikacji jest też bardzo lubiana przez algorytmy social media, a do tego przyzwyczaja odbiorców do wyczekiwania na kolejne treści,…

Jakie są korzyści efektywnego marketingu gabinetu stomatologicznego?

Marketing gabinetu stomatologicznego jest dziś niezbędny, jeśli zależy nam na byciu dostrzeżonym przez Pacjenta, zrozumieniu jego potrzeb oraz na odpowiedniej komunikacji z nim. Przeczytaj nasz artykuł, by lepiej zrozumieć, w jaki sposób działania marketingowe pomogą Ci zbudować rozpoznawalną markę, zyskać nowych Pacjentów i dbać o swój wizerunek jako lekarza. Większa rozpoznawalność gabinetu Rynek usług stomatologicznych…

Jak powinno się zarządzać zespołem w stomatologii?

Zarządzanie zespołem w stomatologii to zdecydowanie jeden z najtrudniejszych elementów prowadzenia własnego gabinetu. Te zadanie wymaga nie tylko zdolności organizacyjnych, lecz także wysoko rozwiniętych umiejętności interpersonalnych – ponieważ każdy pracownik to indywidualna jednostka z innym charakterem, wartościami i potrzebami. Jak zatem powinno wyglądać zarządzanie zespołem w stomatologii, by każdy z pracowników rozwijał zarówno siebie, jak…