Zarządzanie wizytówką Google gabinetu stomatologicznego — jak wykorzystać potencjał?

Optymalizacja i zarządzanie wizytówką Google to działania, które mogą w efektywny sposób wesprzeć promocję gabinetu stomatologicznego w sieci. Nie tylko pozwolą one budować reputację, rozpoznawalność marki, ale także skracają drogę użytkownika do informacji o firmie i korzystnie wpływają na pozycjonowanie. Prowadzenie wizytówki Google polega przede wszystkim na zaprezentowaniu potencjalnym pacjentom najważniejszych informacji o gabinecie stomatologicznym….

Czy ruch na stronie internetowej zwiększa ilość pacjentów w gabinecie?

Jednym z czynników, który ma wpływa na efektywność działań SEO dla gabinetów stomatologicznych, jest ruch na stronie internetowej. Analiza ruchu ma na celu sprawdzenie, które działania i podstrony są efektywne pod względem pozyskiwania potencjalnych odbiorców treści i usług. Dane w tym zakresie można uzyskać zarówno za pomocą darmowych narzędzi, jak np. Google Analytics, jak i…

Kalendarz wizyt — co zyska gabinet dzięki rejestracji online?

Prowadzenie działalności stomatologicznej związane jest z szeregiem wyzwań związanych nie tylko z przeprowadzaniem zabiegów, ale także z odpowiednią organizacją pracy. Dlatego też wiele placówek decyduje się na korzystanie z możliwości internetowej rezerwacji terminu wizyty przez pacjenta. Kalendarz wizyt może być wspierany automatycznym wysyłaniem SMSów potwierdzających wizytę czy też wykonaniem przedpłaty. Te proste rozwiązania pozwalają odciążyć…