Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
Projekt Stomatologia 314.pl
Projekt stomatologia jest wspierany przez Agencję Interaktywną 314.pl.
Projekt ma na celu pomoc w marketingu internetowym gabinetom stomatologicznym w Polsce i za granicą.
Dane Adresowe
314.PL Sp. z o.o.
Park Naukowo Technologiczny Gdynia
Al. Zwycięstwa 96/98
81-451 Gdynia
office@314.pl
Rozwój marketingu w sektorze usług medycznych – co zmieniło się na przestrzeni lat?
/0 Comments/in News /by PawełPlacówki chcące dotrzeć do jak największej ilości osób ze swoją ofertą, korzystają z marketingu medycznego, który służy do promocji świadczonych usług oraz budowania wśród pacjentów z grupy docelowej świadomości na temat zdrowia. Jak na przestrzeni lat zmieniło się podejście w dziedzinie promocji wyrobów medycznych i usług zdrowotnych? Jak specjaliści budują pozytywny wizerunek i przekazują pacjentom…
Agencja marketingu medycznego i jej rola w branży stomatologicznej
/0 Comments/in News /by PawełRelacje z klientem i skuteczna strategia promocji marki są ważne w wielu branżach, także w ochronie zdrowia. Agencja marketingu medycznego zajmuje się promocją usług oraz prowadzeniem komunikacji placówek w taki sposób, by mogły one docierać do jak największej liczby osób. Marketing medyczny w branży stomatologicznej jest zorientowany na budowanie świadomości pacjentów i przedstawianie innowacyjnych rozwiązań…
Jak zastosowanie sztucznej inteligencji zrewolucjonizuje marketing w gabinecie stomatologicznym?
/0 Comments/in News /by PawełWspółczesna stomatologia to dziedzina medycyny, która stale ewoluuje i adaptuje nowoczesne technologie, aby zapewnić pacjentom jak najlepszą opiekę. Jednym z najważniejszych kierunków tej ewolucji jest zastosowanie sztucznej inteligencji (SI) i systemów rozpoznawania opartych o uczenie maszynowe. Sztuczna inteligencja (AI – Artificial intelligence) ma potencjał, aby zrewolucjonizować marketing, w tym również marketing stomatologiczny. W niniejszym artykule…