Rozwój marketingu w sektorze usług medycznych – co zmieniło się na przestrzeni lat?

Placówki chcące dotrzeć do jak największej ilości osób ze swoją ofertą, korzystają z marketingu medycznego, który służy do promocji świadczonych usług oraz budowania wśród pacjentów z grupy docelowej świadomości na temat zdrowia. Jak na przestrzeni lat zmieniło się podejście w dziedzinie promocji wyrobów medycznych i usług zdrowotnych? Jak specjaliści budują pozytywny wizerunek i przekazują pacjentom…

Agencja marketingu medycznego i jej rola w branży stomatologicznej

Relacje z klientem i skuteczna strategia promocji marki są ważne w wielu branżach, także w ochronie zdrowia. Agencja marketingu medycznego zajmuje się promocją usług oraz prowadzeniem komunikacji placówek w taki sposób, by mogły one docierać do jak największej liczby osób. Marketing medyczny w branży stomatologicznej jest zorientowany na budowanie świadomości pacjentów i przedstawianie innowacyjnych rozwiązań…

Jak zastosowanie sztucznej inteligencji zrewolucjonizuje marketing w gabinecie stomatologicznym?

Współczesna stomatologia to dziedzina medycyny, która stale ewoluuje i adaptuje nowoczesne technologie, aby zapewnić pacjentom jak najlepszą opiekę. Jednym z najważniejszych kierunków tej ewolucji jest zastosowanie sztucznej inteligencji (SI) i systemów rozpoznawania opartych o uczenie maszynowe. Sztuczna inteligencja (AI – Artificial intelligence) ma potencjał, aby zrewolucjonizować marketing, w tym również marketing stomatologiczny. W niniejszym artykule…