Agencja marketingu medycznego i jej rola w branży stomatologicznej

Relacje z klientem i skuteczna strategia promocji marki są ważne w wielu branżach, także w ochronie zdrowia. Agencja marketingu medycznego zajmuje się promocją usług oraz prowadzeniem komunikacji placówek w taki sposób, by mogły one docierać do jak największej liczby osób. Marketing medyczny w branży stomatologicznej jest zorientowany na budowanie świadomości pacjentów i przedstawianie innowacyjnych rozwiązań…

Jak zastosowanie sztucznej inteligencji zrewolucjonizuje marketing w gabinecie stomatologicznym?

Współczesna stomatologia to dziedzina medycyny, która stale ewoluuje i adaptuje nowoczesne technologie, aby zapewnić pacjentom jak najlepszą opiekę. Jednym z najważniejszych kierunków tej ewolucji jest zastosowanie sztucznej inteligencji (SI) i systemów rozpoznawania opartych o uczenie maszynowe. Sztuczna inteligencja (AI – Artificial intelligence) ma potencjał, aby zrewolucjonizować marketing, w tym również marketing stomatologiczny. W niniejszym artykule…

Dokumentacja medyczna w gabinecie stomatologicznym — bezpieczeństwo danych

Dokumentacja medyczna w gabinecie stomatologicznym to zbiór informacji dotyczących stanu zdrowia i leczenia pacjentów. Stanowi ona podstawę prowadzenia diagnozy i realizacji świadczeń zdrowotnych, planowania leczenia, monitorowania postępów oraz podejmowania decyzji terapeutycznych. W dokumentacji medycznej znajdują się informacje o historii chorób pacjenta, wynikach badań, diagnozach, zaleceniach lekarskich oraz wszelkich przeprowadzonych procedurach stomatologicznych. Bezpieczeństwo danych pacjentów jest…