Chcesz dowiedzieć się więcej
lub otrzymać ofertę współpracy?
Zostaw wiadomość,
oddzwonimy do Ciebie!
W 2016 roku Anna Łokaj podjęła decyzję o uruchomieniu własnego gabinetu stomatologicznego. Wspólnie z Adamem Osenkowskim, szczecińskim przedsiębiorcą, managerem oraz trenerem biznesowym, rozpoczęli projekt stworzenia miejsca, w którym pacjent staje się świadomym uczestnikiem procesu leczenia.
Gabinet stomatologiczny Dentystaszczecin.eu ostatecznie powstał w 2017 roku.
Od roku 2017 wdrożyliśmy następujące elementy długofalowej strategii wizerunkowo-biznesowej:
W 2018 roku podjęliśmy współpracę z Klientem w celu odświeżenia pełnej identyfikacji wizualnej w internecie, rebrandingu logotypu, odświeżenia całościowego wizerunku i pozyskiwania Pacjentów z Polski oraz Danii.
Nasze działania wzajemnie wpływają na siebie dodatkowo potęgując uzyskany efekt.
Wywiad z Klientem na temat współpracy z Zespołem Stomatologia.314.pl
Chcesz, żebyśmy pomogli rozwinąć Twój biznes? Kliknij!Pozycjonowanie strony internetowej to działania mające na celu zwiększenie widoczności strony internetowej gabinetu na frazy najczęściej wyszukiwane przez pacjentów w internecie.
Strona www.dentystaszczecin.eu została wdrożona na przełomie sierpnia/września 2018. Nowa wersja serwisu w porównaniu do poprzedniej była wzbogacona przez nas w unikatowe treści stworzone z myślą o pozycjonowaniu na wybrane do kampanii frazy kluczowe.
Wraz z procesem indeksacji nowych podstron wzrastał poziom ogólnej widoczności w organicznych wynikach wyszukiwania – w okresie 2018/2019 do dziś, poziom widoczności kształtował się następująco:
Wzrosty poziomu widoczności ( porównanie październik 2018 vs. teraz procentowo):
TOP 10 – 11 vs 46 (wzrost o 318%)
TOP 50 – 53 vs 189 (wzrost o 256%)
TOP 3 – 1 vs 7
Proces pozycjonowania serwisu był wspierany poprzez regularne pozyskiwanie odnośników z wartościowych źródeł.
Dzięki regularnemu prowadzeniu działań optymalizacyjnych takich jak: eliminacja błędów związanych z indeksowaniem podstron, linkowaniem wewnętrznym, prędkością działania serwisu, stopniowo zwiększamy liczbę potencjalnych pacjentów pierwszorazowych na wybrane usługi stomatologiczne, którzy odwiedzają stronę internetową gabinetu:
Powyższe dane reprezentują liczby pacjentów odwiedzających stronę w okresie listopad-styczeń 2019 (1,86 tys.) w zestawieniu z analogicznym przedziałem dat z roku poprzedniego. Wzrost wizyt na stronie w analogicznych okresach wyniósł więc 201%.
Z frazą, na którą mamy największą liczbę zapytań, czyli „dentysta szczecin”, udało nam się osiągnąć pozycję w pierwszych trzech wynikach w wyszukiwarce Google, co obrazuje załączony wykres:
Przez okres naszej współpracy z gabinetem DentystaSzczecin.eu osiągnęliśmy następujące wyniki:
Z powyższych statystyk wynika, że w skali 10 miesięcznej współpracy, za pomocą Google Ads pozyskaliśmy 646 Pacjentów, co oznacza, że miesięcznie było ich około 64. Kampania była prowadzona w Szczecinie i miała na celu pozyskiwanie Pacjentów na zabiegi z zakresu: ortodoncji, chirurgii, implantologii oraz protetyki. Oznacza to, że koszt pozyskania jednego pacjenta wynosił około 20 zł.